T-Express jest największą zrealizowaną drewnianą kolejką górską i składa się z dwóch złożonych i zupełnie różnych charakterystyk toru: przestronnego Out&Back oraz zatłoczonego toru twister na terenie o naturalnej różnicy wysokości około 20 metrów.
Na pierwszym odcinku trasy pociąg jest prowadzony po łuku panoramicznym 180°, a następnie pokonuje najbardziej stromy zjazd drewnianej kolejki górskiej: przy nachyleniu 77° pociąg zjeżdża w dół około 45 metrów, by potem minąć doliny iz prędkością prawie 110 km/h grzmi w kierunku wzgórza o parabolicznym kształcie.
Jego zjazd będzie tak skręcony, że pociąg będzie skręcał z brutalną siłą na łuku o dużej prędkości, który prowadzi łukiem o długości 225° nad konstrukcją kolejki górskiej i innymi odcinkami toru i zamienia się w pętlę o długości pół ósemki. Pozwoli to w szczególności wykorzystać pagórkowatą topografię parku rozrywki Everland i prowadzić przez skały blisko ziemi.
Na pętli w dół prędkość maksymalna jest prawie ponownie osiągnięta, pokonując dwukrotnie dolinę po pierwszym zjeździe, a następnie podążając pod górę, aby ominąć hamulec klockowy. Ten ostatni gwarantuje użycie trzech ruchów. Pierwsze 500 metrów obiecuje dużą prędkość i ekstremalną grę przyspieszenia na rozległej trasie. Wreszcie prawie 1000-metrowy tor Twister.
T-Express został otwarty wiosną 2008 w Everlast Park w Korei Południowej.